„Piękno detalu" – nowa kampania promocyjna marki Ospel

1716 odwiedzin
11 Aug 2016

Firma Ospel, wiodący polski producent osprzętu elektroinstalacyjnego, rozpoczęła kampanię wideo online promującą 7 nowych wariantów kolorystycznych ramek z kolekcji KARO. Akcja „Piękno detalu” ruszyła 8 sierpnia. 

Kolorowe dodatki to jedna z najmodniejszych koncepcji w dziedzinie aranżacji wnętrz. Firma Ospel, wychodząc naprzeciw tym trendom, poszerzyła właśnie gamę ramek dla osprzętu elektrycznego z kolekcji KARO o siedem intrygujących odcieni: wenge, tytan strukturalny, satynowy turkus, perłową czerwień, a także limonkę, lawendę i burgund. Wprowadzeniu na rynek nowych produktów towarzyszy kampania promocyjna „Piękno detalu”. Na jej potrzeby przygotowany został 15 sek. pre-roll. Za koncepcję i realizację spotu oraz zakup mediów odpowiedzialna jest Agencja New Media Division.

Głównym założeniem kampanii jest podkreślenie roli barwnych detali w aranżacji pomieszczeń. Nowe ramki firmy Ospel promowane są jako element dekoracyjny, który podkreśla charakter wnętrz oraz dodaje im wyrazu i świeżości. 

Przygotowany spot można obejrzeć na stronie www firmy Ospel, w zakładce Do obejrzenia - http://ospel.pl/pl/do-obejrzenia.html oraz na oficjalnym kanale marki w serwisie YouTube  

Więcej informacji na temat kolekcji osprzętu elektrycznego firmy Ospel znaleźć można na stronie: www.ospel.pl

Ostatnia modyfikacja: 11 Aug 2016
Powiązane artykuły:


Zapisz się
do naszego
newslettera

Powyższe pole jest puste. Wpisz swój adres e-mail, po czym kliknij Zapisz się